Fællesskab - ungdom

Som medlem af ungdomsafdelingen i Hadsund Roklub bliver du også en del af et stort fællesskab. Du får ikke blot gode træningskammerater, men i det hele taget en masse nye venner.

Klubbens trænere er meget opmærksomme på, at alle unge oplever at blive taget alvorligt samt oplever, at de er en uundværlig del af det sociale fællesskab. I løbet af sæsonen arrangeres der hver måned en klubaften for roere og forældre, hvor der orienteres om tiltag, regattaer og arrangementer i den kommende tid. Ved samme klubaftener arrangeres der fællesspisning. Det er også til klubaftenerne, at forældrene har mulighed for styrke fællesskabet de voksne imellem og få viden om roernes aktiviteter. Det er altid hyggeligt, når mange deltager.

Foruden klubaftenerne og træningen i dagligdagen bliver der i ungdomsafdelingen også arrangeret bl.a. fællesaftener, træningslejre, udflugter og selvfølgelig regattaer. Alt sammen ting, der gør, at man ikke kun kommer i klubben for træningens skyld, men netop fordi man er en del af et fællesskab.