Priser

For at blive medlem af Hadsund Roklub udfyldes indmeldelsesblanketten i klubbens forhal og afleveres i postkassen.

Kontakt: Birthe Pedersen på mobil 40 52 36 99, eller mail: kontingent@hadsundroklub.dk

Helårskontingent (1/1 - 31/12):
Som helårsmedlem har du adgang til alle klubbens tilbud og aktiviteter.
Helårskontingentet inkluderer også deltagelse i instruktionsforløb i de forskellige bådtyper. Enkelte aktiviteter har instruktør udefra og kan i sjældne tilfælde koste et mindre ekstra beløb.

Ungdom, under 18 år: 1.200,-
Ungdom mellem 18 og 25 år:

1.200,-

(gælder for unge, der er fraflyttet midlertidigt på grund af studie, militær o.lign.)

Voksen, over 18 år: 1.740,-
65 år+: 1.020,-

Passive medlemmer: 120,-

Vinterkontingent (1/11- 31/3):
Som vintermedlem er det muligt at deltage i alle de aktiviteter, der foregår i perioden og blive en del af det store fællesskab, som kendetegner klubben. Undtaget er vinterbad/sauna, der kræver særskilt kontingent som vinterbader.
Ønsker du efter vinterperioden at fortsætte medlemskabet og deltage i sommerens mange aktiviteter, skal du blot kontakte Birthe Pedersen. Kontaktinformation står øverst på siden.

Ungdom: 715,-
Voksen: 1.045,-
65 år+:  605,-

Vinterbader (1/10 - 31/3):
Som vinterbader har du mulighed for at bade direkte fra fjordadgangen i Hadsund Roklub, samt bruge saunaen. Du har adgang til klubbens omklædning og køkken. Øvrige faciliteter kræver særskilt medlemsskab. Medlemsskabet som vinterbader er personligt.
Vinterbader 600,-